1 November.

Redan första november och den lilla snön som hann komma har nästan försvunnit.
Jag anser att ska det komma lite snö kan det lika gärna komma mycket snö så
man får köra skoter. Så tråkigt när det är halkigt ute också, man håller ju på att
ramla hela tiden när man far ut & springer.

Idag har jag hunnit med att göra bort en massa läxa som verkligen behövdes.
Direkt jag vaknade efter en lång och skön sovmorgon tillsammans med min fina
satte jag igång med pluggandet. Hann göra bort den skriftliga uppgiften i Etik &
livsfrågor. Så gjorde jag klart omvårdnaden och nu har jag börjat läsa boken.
Jag hade helt glömt bort att vi skulle läsa den där svenska boken, fick panik när
jag såg den ligga på skrivbordet imorse. Så, ikväll måste jag nog läsa ut den.
Tur jag inte har problem med att läsa iallafall.

När jag tog en paus från läxläsandet tog jag och bästa Marcus oss en promenad
i denna halka. Det känns så bra att vi kan träna tillsammans nu när min bästa
träningskamrat och bästa vän inte finns längre. Är så glad att du finns där.
När vi kom hem var maten färdig och jag fick den maträtt som jag tjatat om i flera
dagar, nämligen piroger. Det är så gott, skulle kunna äta hur mycket som helst.

Nu ska jag ta mig en lång och varm dusch, sen lägga mig och läsa boken.
Sen vet jag inte?

Det gör så ont, så förbannat ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0