15 November.

Ikväll har jag hunnit göra bort två läxor och jag är helt slut på.
Är så trött i huvudet och i kroppen, hade min fina hållit mig vaken
ikväll så hade jag somnat direkt jag la mig i soffan.
Jag kan inte sova på kvällarna, för då kan jag inte sova för natten.

Klockan är bara nio och jag är redan så himla trött, lär bli en tidig
kväll för mig ikväll. Men imorgon startar en ny skolvecka och jag
ska träffa kuratorn imorgon. Jag har varit hos en kurator en gång
i mitt liv och jag är nervös. Men det kommer nog gå bra, hon lät så
trevlig när hon ringde så jag tror det där kommer lösa sig.
Efter att jag varit hos henne så ska jag fara på hårbolaget där jag
ska färga mitt hår & klippa det.
Får se ifall jag följer min finas råd, han vill att jag ska färga det som
jag hade det förut men jag vet inte. Vi får helt enkelt se.

Pappa, jag saknar dig varenda sekund.
Jag var ute & gick idag, det var så jobbigt att du inte var med mig
som du alltid brukade. Jag låtsades iallafall att du var med, så jag
orkade. Jag älskar dig, så fruktansvärt mycket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0