23 november

Imorse stängde jag av larmet flera gånger innan jag bestämde
mig för att kliva upp. Var så trött imorse att mina ögon värkte.
När jag kom på skolan så hade vi svenska, vi skulle fortsätta
läsa i boken men jag och Hanna pratade bort tiden. Tiden går
fort när man pratar med henne, hon är så viktig för mig.
Efter svenskan hade vi geriatrik och vi planerade studiebesök.
Pappas kusin är kommunsköterska så jag ska nog ta och ringa
till honom och höra om han kan träffa oss och svara på några frågor.

Efter skolan tog jag bilen hem och bytte om för en lång promenad.
Gick in på stan och tog ut pengar, köpte en present åt min älskade
vän som fyller hela 18 år idag. Grattis finaste Frida!
Sedan gick jag upp på skolan och träffade läraren i projektarbete
så nu har jag fått tillbaka det första utkastet, hon tyckte att det
såg väldigt bra ut men det fanns några saker som jag skulle ändra på.
Det känns härligt, nu kan jag börja planera redovisningen.

Nu ska jag och min finaste Marcus påbörja middagen.
Så glad jag är över att jag får ha en sån fin människa i mitt liv.
Han är bäst!


Vi saknar dig pappa och vi älskar dig oändligt mycket.





Kommentarer
Postat av: josefin

Jag vet inte. Det är tungt, jävligt tungt. Jag har inte ens förstått än, men saknaden gör så ont.

kram

2009-11-23 @ 16:28:14
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag hoppas att det är så som du skriver - att dom finns där och vakar över oss.

Du är så stark. Sluta aldrig skriva dina tankar.

2009-11-23 @ 17:06:51
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: Frida

tack älskade vän för gratulationerna! jag älskar dig <3

2009-11-24 @ 11:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0