<3

Tänk om det fanns en knapp som man bara kunde trycka på när man inte vill
bli påmind om saker som knäcker en. Ibland kan man försöka stänga ute vissa
tankar men med tiden så kommer dom ju tillbaka. Just nu skulle jag behöva en
sån knapp, en knapp som jag kunde trycka på så jag slapp känna såhär.
Klart jag vill tänka på dig pappa, jag saknar dig och du är fortfarande mitt allt
men jag skulle vilja försöka se något positivt i det hela. Finns det?
Någonstans långt inne så vet jag att vi kommer ses igen, inte här och inte nu
men någon gång i framtiden.
Jag kämpar för din skull, även fast jag inte alls kan koncentera mig så har jag
suttit och gjort läxa idag. Igår kändes det hopplöst att göra sjukvårdsprovet men
idag gjorde jag äntligen bort det. Har till och med börjat skriva på min roman-
analys på boken Anarkai. Jag kan känna hur du klappar mig på axeln och jag
kan höra dig säga hur stolt du är över mig. Något som du alltid varit & alltid
kommer att vara.


Men varför gör det så ont? Ibland pratade vi faktiskt om döden, när vi åkte bil
och vi kom in på att någon gått bort. Du sa alltid att alla ska vi den vägen vandra
men varför du? varför nu? Du hann inte ens fylla femtio år och jag är bara arton.
Jag har förlorat min bästa vän, min älskade pappa när jag inte ens hunnit gå ut
skolan. Du hann inte ens se mig klara dom här sista tre åren på gymnasiet, du
hann inte dela glädjen med mig på min studentdag. Så jävla orättvist.

Vad gör man när någon man älskar så högt plötsligt rycks ifrån en?
Vad gör man när gud tar det bästa man har upp till himlen och vad
ska man ta sig till när den personen som alltid stått en närmast inte
längre finns kvar på jorden?
Så många tankar och så många frågor som aldrig kommer att besvaras.
Med pappa gjorde jag allt, han var min bästa vän och en riktig vän.
En sån pappa, en sån vän som alla önskar att dom hade.

Jag fick arton underbara år med dig pappa, den kärlek och dom minnen
som vi hann få tillsammans är något som jag bevarar långt inne i mitt
hjärta och det är något som ingen någonsin kan ta ifrån mig.

 / din lilla ängel, förevigt


Kommentarer
Postat av: roos

sv: ingen fara gumman! :) säg till om du behöver mer hjälp!

2009-11-10 @ 10:42:19
URL: http://frokenroos.blogg.se/
Postat av: En modells liv

Hej! Har lagt upp modellbilder på min blogg nu, jag vill gärna att du kommenterar vad du tycker : ) modellinglove.blogg.se KRAM!

2009-11-10 @ 14:06:36
URL: http://modellinglove.blogg.se/
Postat av: Lisa

självklart har jag ett mobilnummer. vi kanske kan byta nummer på facebook? :) Kram

2009-11-10 @ 16:12:50
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0