3 november

Idag har jag varit i skolan trots att det kändes jättejobbigt att kliva upp imorse.
Vi hade Aeromix imorse & det var jätteskönt att få träna så svetten bara rann, finns
ingen skönare känsla än att ställa sig i duschen efteråt och vara helt slut på.
På historian höll jag på att somna men nu vet jag iallafall vad som kommer komma på
provet nästa vecka, så det känns bra.

Efter historian stod Ida och väntade på mig utanför klassrummet, blev så himla glad av
hennes kram. Hon kom hem från Norge idag och ska jag vara ärlig så känns Norge väldigt
långt bort. Vi pratade en väldigt lång stund & jag har inte fällt en enda tår på skolan förutom
på minnesstunden då, men när vi satt och pratade kunde jag slappna av & tårarna bara rann.
Hon lyssnar och att bara ha henne i min närhet kändes så bra.

Efter skolan for jag på mammas jobb och när hon slutade gick vi ned på stan.
Vantar, parfym, örhängen, en ny mascara, en tröja & ett par tofflor fick följa med hem.

Nu ska jag följa med mamma upp till Kina, sen ska jag fortsätta städa upp på mitt rum och
offra mig för lite läxa.

Pappa, jag såg fotbollsgymnasiet ha lektion idag och det kändes i hjärtat.
Du var alltid där, du fanns alltid på skolan och jag saknar dig så mycket.
Min hjälte & min idol, jag älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0