<3

Att försöka uttrycka sig genom att prata är inte alltid det lättaste, för mig
är det så mycket lättare att kunna skriva av sig. Att försöka förklara hur
man känner genom att skriva, här på bloggen eller kanske ha en dagbok.
Jag har ingen riktig dagbok, men jag har ett skrivhäfte där jag har skrivit
sen länge tillbaka hur jag känner kring saker & ting.
Känns härligt att ha någonstans där man kan skriva vad man vill, hur man
vill utan att någon annan behöver bry sig och bara ha något eget som ingen
annan läser eller kommenterar.

Här på bloggen skriver jag också hur jag känner, tänker och tycker.
Här är det även massor med människor som läser och ibland kommenterar.
Vilket jag tycker är jättehärligt, att många läser och försöker sätta sig in i
min situation. Att få kommentarer som värmer och som gör att man orkar
fortsätta är guld värt, jag vill därför tacka alla som skickat såna fina kommentarer.
Även fast ord inte kan ändra på hur allting är så känns det tryggt att veta att så
många finns där, att jag vet att jag har många att komma till ifall det skulle vara något.
Tack!


Jag älskar dig, oberskrivligt
mycket. Alltid min bästa vän.
Alltid!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0