and even though it's different now, your still here somehow

Huvudet är tungt. Jag är tom & har svårt med att kunna
koncentrera mig. Blir tokig, blir alldeles galen på mig själv.
Vill kunna prestera så bra som möjligt i skolan, åtminstone
hänga med i det vi håller på med.
Men direkt jag känner att jag varit duktig och gjort bort en
hel läxhög, så fylls den bara på.
Imorgon ska jag ha läst en bok till sidan 59 och svarat på
några frågor till det. Så måste jag komplettera på historian.
Just nu hatar jag allt vad som har med skolan att göra, vill
bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet.

När mamsen kommer hem ska vi äta en god middag, sen ska
jag fara ut och röra på mig lite. Kanske en lång promenad?
Dom brukade alltid vara med dig pappa, vi gick alltid tillsammans.
Jag försöker låtsas att du är med mig, ibland pratar jag med dig
även fast jag inte får något svar.
Lånar alltid dina täckbyxor som är så härliga, jag lånar alltid dina
kläder. Det får mig att känna en slags trygghet, att känna att du
är med mig även fast jag inte ser dig.

You used to call me your little angel
I miss you, I miss your smile.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0