bästa vän

Dagarna går framåt men för mig har tiden stannat, jag lever i
en bubbla och vet varken ut eller in. Jag vill inte ha såhär ont
pappa, det gör ont i hela mig att vara utan dig.
Jag börjar inse mer och mer att du aldrig kommer vakna, att
du aldrig mer kommer byta om till träningskläder och komma
med ett stort leende & säga att vi ska ut och träna.
Att vi aldrig mer komma ta båten ut på sjön & fiska i flera timmar.
Det gör så ont, så fruktansvärt ont att vara utan dig.

Jag vill bara spola tillbaka tiden, massa månader & massa år.
Då jag hade dig vid min sida och allting var så enkelt.
Jag vill krama om dig igen, jag vill att du ska pussa min panna som
du alltid gjorde och säga att allting kommer ordna sig.

Jag älskar dig Pappa
Världens bästa vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0