det gör ont

älskade du, jag hittade inspelningar på dig från i somras där du
sjunger, skämtar, skrattar och pratar.
Jag trodde aldrig att jag skulle få höra din röst igen, men nu har
jag dig på datorn och kan höra dig om och om ingen.
En inspelning från när vi var och fiskade, där du sjunger och du
skrattar som en tok. Och inspelningar från i somras då vi satt här
ute på bron, skämtade och skrattade.
När jag lyssnade på dom, kunde tårarna inte sluta rinna samtidigt
som att jag inte kunde sluta skratta. Ditt skratt var så härligt och
du skämtade alltid. Jag fick alltid skratta tillsammans med dig.

Har rensat min användare idag också, tagit bort gamla bilder och
satt in bilder i olika mappar. Har en som heter ´min älskade pappa´
där jag har samlat alla hundra bilder som jag hann ta på dig.
Är så glad över att jag hann få så många bilder på dig, jag kollar på
dom hela tiden och lyssnar på dina favoritlåtar.
Jag saknar dig, det gör så ont utan dig pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0