rubrik

Här sitter jag och försöker vara duktig, men det bara jävlas för mig.
Allting jävlas idag och som du skulle ha skrattat åt mig nu älskade du.
Jag har tänkt på dig hela dagen, hela kvällen. Tänkt på hur mycket jag
saknar dig & hur mycket jag längtar tills vi ses igen.

Har fått jätteont i min hals också, jag tror vaktmästarn (som du alltid kallade
min fina
) har smittat mig. Han är också jättesjuk, igår låg jag vaken länge för
att höra om han fortsatte andas. Han hade lite svårt för det igår, men nu är
det mycket bättre. Tack & lov för det, jag har blivit jätterädd för döden sen du
försvann pappa. Nästan lite för rädd, Kan inte påstå att jag är rädd längre för att
försvinna själv, men för att jag ska förlora någon fler som jag älskar så högt.

Jag håller nog med dom flesta, det här året har varit ett riktigt skit år och det sa jag
redan innan du plötsligt rycktes ifrån mig.
Så många som har försvunnit för oss iår, livet är så fruktansvärt orättvist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0