det gör så ont

Med dig var allting så enkelt, med dig kände jag mig så fruktansvärt trygg.
Det sägs att man inte vet vad man har försen man mister det, men det stämmer
inte. Inte för mig iallafall, jag visste precis vad jag hade och jag vet vad jag har.
Jag vet att jag hade världens underbaraste pappa som brydde sig om alla, så
omtänksam. Han fanns alltid där för mig och stöttade mig oavsett vad det gällde.
Så många gånger han tagit bilen och hämtat mig, skjutsat mig dit jag ville.
Så många gånger vi har gjort saker tillsammans och senaste gången han följde
med mig till Umeå för att jag ville shoppa. Pappa var inte så förtjust i att shoppa
men han följde med för min skull, för att jag inte skulle behöva vara ensam.
Bara där kanske ni förstår, pappa gjorde allting för mig och jag gjorde allt för honom.

Jag har aldrig känt sån saknad efter någon som jag känner för dig pappa, jag saknar
dig så mycket att ord inte kan beskriva hur stor saknaden är.
Det fanns ingen som lyssnade lika bra som du, du lyssnade alltid och gav mig en chans
att berätta. Jag behövde bara prata med dig så blev allting bra igen.

Den kärlek du gav mig och dom minnena vi hann få tillsammans är något jag bevarar
långt inne i mitt hjärta. Det är något som ingen någonsin kan ta ifrån mig.

Längtar redan tills vi ses igen pappa, jag kan se framför mig hur du kramar om mig..
pussar min panna och säger att allting ordnar sig.
Min bästa vän, min hjälte - Jag älskar dig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0