I love you, until the end of time

Gomorgon pappa.

Jag har gått och blivit jättesjuk, är alldeles tjock i halsen och halsen gör
väldigt ont. Känner mig så trött & slö, jag som nästan aldrig brukar vara
sjuk. Tur att vi är lediga både idag och imorgon så hinner jag vila upp mig.
I helgen ska jag ju jobba, det är tveksamt om det går ifall jag känner mig
såhär. Men det är ju pengar, så vi får hoppas det känns bättre till helgen.

Inatt har jag knappt sovit något, låter väl mesigt men jag är jätterädd för att
min fina bara ska sluta andas. Han andas jättetungt och är jättesjuk, så jag
somnade inte försen halv tre inatt. Men då hade jag legat vaken och lyssnat på
hans andetag flera timmar så då kände jag mig trygg.
Jag tänkte på dig då pappa, när du låg på sjukhuset och jag satt hos dig nästan
hela tiden. Jag lyssnade på dina andetag och det var så härligt, har aldrig känt
mig så trygg någon gång som då. När du andades, rörde på dig lite och jätte-
trygg kände jag mig när du strök min kind och tog i mitt hår

Du sa alltid att du var bäst pappa och du var verkligen bäst, alltid
Oftast när jag sa att jag älskar dig så sa du "Klart du gör" men när du låg på
sjukhuset och jag sa att jag älskar dig, fick jag höra att du älskar mig med
Massor av gånger fick jag höra det när jag var hos dig, det kändes så bra och
värmde så oerhört mycket att få höra det några sista gånger innan du tog dina
sista andetag.

Jag saknar dig så mycket pappa, ingenting är som det brukar och ingenting
kommer någonsin bli som det brukar. 
- Jag älskar dig & längtar tills vi ses igen.


 

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej gumman!



Hoppas att du blir frisk snart, krya på dig.

Jag vet att pappa älskade dig oerhört mycket. Jag minns så tydligt hans blick när vi pratade om dig eller hur han tittade på dig, han älskade dig <3



Ha det gott

Kramar

//Karin

2009-11-12 @ 13:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0