Dop.

Idag har vi varit på dop. Mitt kusinbarn heter nu Eva Elsa Ester Jakobsson
och är världens sötaste bebis! Var jättefint i kyrkan och tårarna kom när
Elin Dahl sjöng Hallelujah. Hon har en underbar röst och när jag hör den låten
tänker jag bara på pappa. Det var jobbigt, för jag behöver dig här pappa.
Efter åkte vi till Domarvägen där det bjöds på god mat och jättegoda tårtor.
Go i maten som jag är så tog jag en bit av varje!

Jag vill också ha en liten bebis. Man blir ju så himla sugen, speciellt när
jag fick se gomagen som Sofia hade under graviditeten och nu när lilla Elsa
kommit till världen. Det skulle vara så otroligt mysigt, men som sagt så måste
jag gå ut skolan först. Dvs i Juni, sen äre bara och börja producer.
Nej, jag skämtar bara. Jag måste ha ett fast jobb först, men hade jag inte haft
en sån klok pojkvän som jag har, hade jag tjatat ihjäl honom.
Fast det gör jag ändå.
Men Marica och Maggan längtar ju också, dom var villiga på att vara barnvakt
och Gunilla frågade till och med när vi ska skaffa ;) haha!

Ikväll blir det bara lugnt. Tror jag ska lägga mig framför tvn och bara ligga.
Är rätt så trött, förstår inte varför jag har så svårt att somna om nätterna.
Direkt jag blundar, ser jag dig framför mig pappa. Jag tänker på alla fina minnen
och jag tänker på när jag fick höra att du var sjuk.
Jag skakade hela tiden när jag läste smset från mamma och när jag såg att dom
ringt mig tusen gånger. Kunde knappt gå upp för trappen på MB, jag ringde till
min fina och bara grät. Han sa att jag skulle sätta mig ned och andas lugnt.
Det var inte lätt pappa, jag blev så himla rädd. Rädd för att förlora dig.

Jag behöver dig så mycket, just nu. Jag tänker på dig hela tiden min bästa
vän. Jag ser alla runtomkring, dom har kvar sin pappa. Jag kommer alltid ha kvar
dig, det vet jag. Men inte på samma sätt, jag vill ha dig här så jag kan krama om
dig. Jag orkar ingenting utan dig. Jag älskar dig Stig Bäckman, världens bästa vän.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0