hold on little girl

Att man kan bli så glad av att beställa några kläder? Jag håller på
att spricka av längtan tills dom kommer i brevlådan. På hemsidan
stod det att det skulle ta cirka två dagar för dom att levereras efter-
som jag skickade in min beställning innan tre idag och då skickar
dom det samma dag. Väldigt fiffigt och bra!

Allting känns meningslöst, hopplöst och orättvist. Varför tog gud med
den finaste upp till himlen när jag behöver honom som mest?
Jag har verkligen försökt göra någon läxa idag men jag kan knappt
koncentrera mig. Försöker få någon ork till det men sen ger jag bara
upp. Jag vill inte ge upp, vill kämpa, bara för dig.
Kan inte hjälpa att orken tar slut ibland, kan inte hjälpa att tårarna rinner
hela tiden. Ibland funderar jag över hur många tårar som verkligen kan
rinna. Snart har jag fyllt ett helt hav med tårar och alla tårar för att jag
känner mig så svag utan dig. Du var min styrka, du fick mig alltid att orka.
Nu måste jag orka utan dig och det känns som att jag håller på att gå
sönder. Sönder i tusen bitar.
Jag älskar dig oändligt mycket pappa, jag har aldrig älskat någon så högt
som jag älskar dig. Saknaden är oerhört stor, så stor så jag spricker snart.

Ikväll har min kära kusin Sofia, Martin och deras söta dotter Elsa varit här
och hälsat på :) Åh, världens sötaste bebis! Man blir så glad av att bara se
på henne. Och jag har nästan bestämt mig för att följa med Sofia upp till
Sidberg och hjälpa farmor att julpynta. En lektion hit eller dit, måste ju få
göra något roligt innan jag ska jobba hela helgen.


Farmor, jag och lilla Elsa! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0