.

Jag vill bara skrika pappa, skrika till varenda människa att det
gör så fruktansvärt ont att vara utan dig. Dom förstår inte, ingen
förstår mig. Ingen pratar om det, ingen pratar om dig. Varför
gör ingen det? Tror du att dom är rädda för att säga fel? Men ingen-
ting är fel, det är inte fel att fråga hur jag mår och det är inte fel att
fråga vad jag tänker på.
Det är inte fel att nämna dig, för jag älskar fortfarande att höra om
dig. Jag älskar att prata om dig, prata om hur mycket du allltid
kommer betyda för mig. Jag älskar dig pappa, så mycket.




Kommentarer
Postat av: erika

det är så svårt att veta vad jag ska säga, men vill du få ur dig något kan du alltid prata med mig! :)

2009-11-17 @ 23:17:09
URL: http://erikkaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0