.

Har suttit med mina favoritgrabbar och hållit dem sällskap
medans dom spelade tvspel. Spelade musik från telefonen
och sjöng som en galning. Precis som det ska vara.
Jag gillar deras sällskap, vi har alltid så fruktansvärt roligt
tillsammans. mängder med kärlek till dom!


Har insett att jag är ledig imorgon, har klassråd imorgonbitti
vilket jag inte anser vara så viktigt.
Sedan så är det jordfästning imorgon under dagen, vilket känns
åt fanders. Allting är så nytt för mig, under den här fruktansvärda resan
har jag varit med om så mycket nytt. Har bara varit på en begravning
tidigare i mitt liv, på min morbrors i somras.
Har aldrig sett någon någon död människas kropp ligga där i kistan.
Bara ett skal och själen har lämnat kroppen för att vaka över oss på ett
helt annat sätt.
Jag ångrar inte en sekund att jag såg dig pappa, du log i kistan och det
fick mig också att le trots alla tårar.

Imorgon ska jag även åka förbi Frida för att hon vill kolla in min telefon.
Är less på den & vill inte ha kvar den, därför hoppas jag på att få bort den.
Allting påminns om pappa, kunde jag skulle jag köpa allting nytt.

Ska även följa med älskade Marcus upp till Sidberg imorgon för att spendera
lite tid med mina älskade farföräldrar. Dom är så starka, jag älskar dom.
När jag kramade om farfar igår var det precis som att krama om pappa, jag
ville aldrig släppa taget.

Imorgonkväll blir det massa mys med finaste Gabriella, det känns så härligt
att ha en sån människa i ens liv som alltid finns där och lovar att aldrig svika.
Jag tycker om henne så mycket!

Kommentarer
Postat av: gabriella

tycker om dig också!

och du vet att jag aldrig kommer svika dig

2009-11-20 @ 16:15:18
URL: http://roberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0