.

Jag har skaffat mig en ny mobil, igen. Skulle sätta in bilder
och musik alldeles nyss. Stoppade in inspelningarna som vi
gjorde i somras pappa. På datorn kunde jag inte se dig men
när jag flyttade över allting på telefon så såg jag dig.
Du pratade, skämtade, skrattade och gjorde tecknet som alltid
fick mig att skratta.
Det gör så fruktansvärt ont att se, jag saknar dig så jag tror
snart att jag spricker. Men är så oerhört glad att jag har det kvar.
Att jag spelade in filmer på dig i somras där du skrattar och man
ser verkligen vilken glad människa du alltid var.
Det gör mig glad älskade du, minnen för livet.

Var och hälsade på dig idag, jag berättade om allt mellan himmel
och jord. Jag kunde inte hindra tårarna från att rinna, för att prata
med dig och inte få något svar får mig att bryta ihop.
Jag satt där länge, sa hur mycket jag älskade dig och hur mycket
jag saknar dig.

Jag behöver dig här hemma min bästa vän, kom hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0