Grattis pappa, på farsdagen

Jag kollar ut genom fönstret och ser snöflingorna falla ned långsamt mot
marken, som mina tårar rinner sakta nedför min kind & dom tar aldrig slut.
Jag ser bilden på dig framför mig och du ler, du ler mot mig som du alltid
gjorde och trots den tunga bördan jag bär får du mig att le.
Du fick mig alltid glad, du fick mig alltid att skratta trots alla motgångar.
Jag älskar att jag kan tänka tillbaka på våra minnen med ett stort leende och
känna en glädje inom mig.
Jag älskar att du hann ge mig så mycket under dom 18 åren vi fick tillsammans
och jag älskar att du hann lära mig så mycket.
Det är du som gjort mig till den starka människan jag är idag och vi var alltid
som starkast så länge vi hade varandra.

Grattis på farsdagen min underbara pappa, hoppas du får den bästa dagen på
länge där uppe med mycket whiskey & många glasswienerbröd!

- Jag älskar dig så mycket och jag saknar dig så det gör ont.
 Det vet du va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0