hela tiden, varje dag

Idag är blogglusten inte stor, har ingen som helst ork i kroppen
och vill bara lägga mig framför tvn. Vilket jag strax ska göra.
Svenskan idag gick hur bra som helst, min älskade pappa kom
på tal. Att det har skett en förändring i mitt liv som jag inte valt
själv och som vänt upp och ned på hela min vardag.
Jag saknar dig varenda sekund.

Efter skolan följde jag med Frida och Diana på stan för dom skulle
fixa Maddes present. När jag kom hem la jag mig direkt i min finas
famn där jag höll på att somna.
Nu är mina favoritgrabbar ute i garaget och fixar lite med Marcus nya
skoter som är så fin, jag funderar på att lägga mig i min säng och se
lite tv. Såg att det var unga mödrar 16:40 och det är ett program som
jag tycker om så otroligt mycket. Man blir inspirerad, dom är väldigt
starka som kan ta hand om ett barn när dom är så unga.

Imorgon har vi adventsfika med alla omvårdnadsklasser, efter det så
slutar vi för dagen vilket är väldigt skönt. Slapp jag prata med mina
lärare om att jag ville vara ledig, ska nämligen följa med min kära kusin
Sofia upp till Sidberg och julpynta med farmor. Tror nog det blir en hel
del bak också, så är ju världens sötaste kusinbarn Elsa med också :)

Nu hoppas jag att mamma kommer hem snart så vi kan börja laga mat
för min mage kurrar som tusan.

Jag saknar dig, varje dag pappa. hela tiden, varje dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0