Jag älskar dig.

Vaknar upp med halsont, ont i magen och en härlig träningsvärk.
Aeromix passet gav något och det finns ju ingen härligare känsla
än när man känner hur man tränat musklerna, vissa muskler som
man inte ens trodde att man hade.
Har börjat fundera över vad min lektion ska innehålla nästa vecka.
Då är det min tur att hålla i ett eget träningspass och igår var det
Evelina som höll en lektion! Önskar pappa var här, han hjälpte mig
alltid med sånt. Uppvärmning, övningar, nedvarvning, stretching.
Jag behöver dig mer än någonsin.

Jag ska försöka ta tag i mitt rum som ser ut som ett bombnedslag
och det känns skönt att inte ha någon lektion försen klockan halv två.

Skriver nog mer senare idag.


Jag vill inte vara utan dig, kan inte vara utan dig, orkar inte vara utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0