Jag älskar dig, så himla mycket!

Vetskapen om att jag aldrig mer kommer få se dig gör så
fruktansvärt ont. Bilderna, alla fina bilder, inspelningarna och
så många minnen vi har tillsammans. Något som ingen någon-
sin kan ta ifrån mig. Men du rycktes bort från mig, alldeles för
tidigt och ord kan inte beskriva hur ont det gör i mig.
Jag var alltid din lilla ängel och du var min bästa vän, jag kunde
säga precis allting till dig för jag visste att det alltid stannade kvar
hos dig. Du var alltid så omtänksam och rädd om mig, vilket jag
idag är så glad över. Jag har aldrig känt mig så trygg med någon
människa som jag var med dig pappa. Du fick mig alltid att pröva
på nya saker, ta risker och våga fara på nya äventyr.
Du visste alltid hur jag mådde, du behövde bara se på mig för att
se om det var en dålig eller en bra dag. Mina dåliga dagar gjorde
du alltid till dom bästa, så många gånger du suttit och hållit om mig
och sagt att allting kommer att ordna sig. Jag saknar det, jag saknar
din trygga famn och din axel att luta mig mot när det är tungt.
Du var alltid min bästa vän, som jag verkligen gjorde allting med
och det som gör mest ont är att dom sakerna vi alltid gjorde ihop
inte finns längre. Bara minnen, underbara minnen.

Jag har inte orkat vara på din grav under dom senaste dagarna pappa.
Tror att verkligheten håller på att komma ifatt mig, jag vill inte se ditt
namn på korset. Vill inte, orkar inte, jag bara gråter.
Men ikväll ska jag orka fara dit med mamma, bara för din skull.
Är på något sätt så härligt att sitta där, prata med dig och berätta för
dig precis hur jag mår. För oavsett fast jag varken kan se eller höra
dig så vet jag att du lyssnar. Du lyssnar alltid på mig, alltid.
Saker som jag bara kunde prata med dig om, kan jag fortfarande bara
prata med dig om och det kommer jag fortsätta göra.
På något sätt så finns du alltid med mig och du kommer hjälpa mig över
alla hinder jag kommer att stöta på. Visst älskade du?


"Even though it's different now, you're still here somehow.
Everywhere Iam there you will be"

Jag älskar dig pappa, vi hade alltid varandra och vi kommer alltid ha
varandra. Alltid min bästa vän, idol, stjärna, hjälte, mitt allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0