Jag behöver dig här

Vad gör man när någon man älskar så otroligt mycket plötsligt rycks ifrån en?
Vad gör man när gud tar det bästa man har upp till himlen och vad ska man ta
sig till när den personen som alltid stått en närmast inte längre finns kvar på jorden?
Det finns så otroligt många tankar och frågor som man nog aldrig kommer få ett svar
på. Jag vill vara stark, jag vill kunna känna att jag kommer klara av det här och jag
vill vill vara stark och kämpa för din skull.
Men hur ska jag kunna vara stark när det alltid var du som gav mig styrka?
Det var alltid du, alltid du som ska att jag skulle klara av saker och ting.
Det var du som alltid lyfte upp mig från botten och det var du som stärkte mitt själv-
förtroende.

Pappa - jag vill att du ska vara här hos mig just nu för jag behöver dig mer än
någonsin. Jag behöver dina pussar mot min panna & jag behöver dina kramar.

Som jag alltid har sagt, du har bara gått lite i förväg och jag vet att vi kommer ses igen.
Då ska vi skratta tillsammans, som vi alltid gjorde. Då ska vi dra tokiga skämt och gå
massor med långa promenader. Då ska vi fara ut med båten på sjön och fiska i flera timmar.
Då ska vi bara vara med varandra - du och jag min bästa vän, föralltid.



/ din lilla ängel

Kommentarer
Postat av: jennifer

du är så grymt stark sara, känner faan ingen starkare person än du!

Älskar dig <3

2009-11-11 @ 13:13:08
URL: http://j_nnifer_.blogg.se/
Postat av: Evelina w

Jag beklagar sorgen .

2009-11-11 @ 17:59:23
URL: http://mmittliv.blogspot.com
Postat av: josefin

På ett sätt känner jag igen mig i allt du skriver... Jag förstår känslan och tomheten.



massa kramar

2009-11-12 @ 21:52:23
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0