jag behöver dig här, nu pappa

Har äntligen gjort klart hela mitt projektarbete, som jag har kämpat
med det där helvetet. Det har varit något drygt att bara skriva & skriva.
Men nu är jag klar och behöver inte stiga upp tidigt imorgon för att fort-
sätta skriva. Ska ta mig en tur på skolan imorgon även fast vi är lediga
och lämna det i hennes fack. Första utkastet ska vara inlämnat imorgon,
sedan kommer man ju självklart få tillbaka arbetet då hon har granskat
det som tusan och så måste man väl ändra på en massa saker.
Men jag är nöjd över min prestation och jag blir något glad över ett G om
jag nu får det. Man vet fasiken inte med henne, kan bli ett ig också.

Trots att jag är sjuk så tog jag mig en promenad in på mammas jobb idag
för att skriva ut arbetet, när vi kom hem så lagade jag världens godaste
köttfärssås och nu sitter jag här med en mage som är jättefull.

Ikväll ska jag offra mig för min fina och se lite hockey, lär bli en tidigt kväll
för jag är så trött. Känns som att jag inte orkar någonting.

Pappa jag behöver dig här, jag behöver dig nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0