Jag behöver dig

Älskade pappa, nu har den första snön lagt sig på marken och jag är rätt så
säker på att den inte försvinner. På våran gård ligger ett snötäcke som är
väldigt vackert, blir så ledsen när jag tänker på att du inte fick se den första
snöflingan falla men jag lovar dig att jag både kollade & njöt åt oss båda två.
Förresten så har jag glömt att berätta att för någon vecka sedan så följde jag,
min fina och Jonathan med Marcus till Vännäs där han köpte en skoter.
En väldigt fin sådan, du skulle ha sett grabbens blick när Jonathan tog fram sina
arbetarsaker & skulle se så att allting funkade på skotern. Han såg livrädd ut.
Haha! Du skulle ha skrattat om du var med, väldigt mycket.
Nu står skotern i garaget och Marcus är så glad, ibland kan han gå ut dit och bara
sitta på den. Han är så söt, men jag tror nog du skulle skakat på huvudet om du
fick veta priset. Men han är väldigt nöjd, det är ju huvudsaken.

Jag har även glömt att berätta att vi ska flytta från huset, inte nu men till sommaren.
Det känns både och, här har jag växt upp och här finns så många fina minnen med dig
men jag tror det är bäst för oss alla att inte bo kvar här.
Mamma kan ju inte bo här själv, det skulle du inte heller velat så vi håller på att söka
lägenheter för fullt. Vi vill helst bo på Domarvägen, men där verkar aldrig någon lägenhet
bli ledig. Jag och min fina ska försöka bo så nära mamma som möjligt, för jag har lovat
dig att alltid vara snäll med henne och ta hand om henne. Jag håller alltid vad jag lovat,
speciellt när jag lovar dig något.

Har gått & blivit jättesjuk också, min hals gör ont och den är alldeles tjock.
Jag som ska jobba till helgen och tjäna lite extra pengar, får hoppas att det känns bättre
imorgon annars måste jag nog skippa det. Typiskt att bli sjuk nu, jag som aldrig är sjuk.

Just nu håller jag på för fullt att skriva på mitt projektarbete, du hann hjälpa mig lite med
det när jag just hade börjat och nu är jag snart klar. Ska bara skriva färdigt diskussionen och
skriva ut det. Sen är det klart, men du skulle nog inte bli så glad på våran lärare som vi har
det i. Hon har skrivit ut ett häfte som vi ska använda oss utav, som är på universitetsnivå.
Jag får inte riktigt ihop det.

Jag saknar dig, det gör så ont pappa.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0