Lördag.

Tänk att det finns såna vänner som struntar i allting den planerat
och är med mig istället för att jag är ensam ikväll. Hur underbart
är inte det? Jag älskar dig så mycket Frida och jag är så tacksam
över att du bryr dig om mig som du gör. Finns inte många människor
som skulle göra så för mig och du är verkligen en äkta vän. Jag älskar dig!

Jag har velat fram och tillbaka ifall jag ska orka fara ut med mina vänner
ikväll och det känns som att jag har bestämt mig. Jag ska ut ikväll.
Jag ska ut och ha roligt med mina äkta vänner och det känns som ett bra
beslut. Många tänker nog "Va?! Ska hon ut ikväll när hon mår som hon gör?"
Och det ska jag, jag ska ut med mina vänner och ha en jätterolig kväll.
Bara för att man far ut så behöver man inte dricka sig till fylla, eller hur?
Pappa hade velat att jag skulle göra det jag vill göra som mest och jag känner
att ikväll orkar jag, klart det kommer att bli annorlunda nu när pappa inte finns
längre. Men jag vet att han skulle gjort samma sak och han är alltid med mig
på min högra axel. För tillsammans klarar vi allt.

Gårkvällen var inte bra, grät hela kvällen och tårarna kunde bara inte sluta rinna.
Min fina och jag åkte på din grav pappa, där vi satt ett bra tag och sedan åkte vi
bil en liten stund. Vi körde mot lycksbäcken där jag och du alltid brukade träna, sen
åkte vi mot Falträsk och for den vägen mot Lycksele.
Jag berättade vilken väg vi sprang ut från när vi hade snott golfbollar, trots alla tårar
så kunde jag få fram ett skratt. Vi var som knäppast tillsammans, eller hur pappa?
Vi var knäppast och tokigast, det fanns ingen som du. Och finns ingen som du.

Nu ska jag följa med min älskade mor och min älskade bror på stan en sväng, måste
köpa nytt aceton och kanske någon topp till ikväll.
Tänk vad starka vi är, tänk att vi orkar allting så länge vi är tillsammans.
Jag beundrar min familj, mamma började jobba inte så långt efter pappa försvann.
Hon är så stark och trots våra diskussioner så älskar jag henne mer än allting annat.
Mina två storebröder, som skyddat mig hela mitt liv. Jag är så glad att jag har två
bröder som alltid finns där och är så rädd om mig. Det känns så tryggt.
Jag älskar min familj!



Kommentarer
Postat av: mia

tycker de är ett klokt beslut!du är värd de.Livet måste ju gå vidare. försök ha de så kul med dina vänner.

Å de du skiver om falska människor,känner jag igen så mycke för jag har själv varit i den sitsen.Men man måste försöka skita i dom.för alla göra sina val, men sen måste man titta på sig själv också har man själv hört av sig å så vidare.de är så lätt och fokusera på vänner som inte bra så fokusera på dom vänner du har å skit i resten!

Kram<3

2009-11-28 @ 12:36:30
URL: http://tellans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha så kul ikväll Sara! Det är du värd.

2009-11-28 @ 14:35:39
URL: http://julialonnback.blogg.se/
Postat av: josefin

Ni är så starka och du förtjänar att ha roligt, skratta och fara ut med kompisar. Jag hoppas du hade riktigt roligt!



kram

2009-11-29 @ 12:11:26
URL: http://josefinannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0