lördagmorning

Är trött som tusan men hade bestämt att fara på gymmet så nu
måste jag. Har inte riktigt hunnit öppna ögonen än men det ska
nog gå bra ändå. Sedan ska vi fara förbi graven och hälsa på dig
pappa, sedan fara på expert och kolla in någon ny mobiltelefon.
Marcus måste ha en ny eftersom hans bara kraschar hela tiden, så
är jag sugen på den nya sony ericsson också. Men vi får se.

Ikväll ska vi bjuda Nyströms på middag vilket blir jätteroligt, det
känns så härligt med människor som kommer hit och hälsar på.
Sedan ikväll får jag helt enkelt se vad det blir, kanske vara med
Gabriella & Malin :)

Nu ska jag byta om för att åka & svettas, skönt att få tänka på annat
en liten stund. Jag faller isär utan dig pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0