loveloveloveyou

När det händer fruktansvärda saker, när man förlorar någon man
älskar så högt. När många tårar rinner och man knappt vet ut eller
in. Så märker man vilka som alltid stannar kvar, som min fina sa
igår "Det är när sånt här händer man märker om man är som gjorda
för varandra
" - Du stannar alltid kvar och du torkar mina tårar.
Ibland lyfter du upp mig från botten, så länge vi har varandra.

Jag har inte så mycket att säga egentligen om det ämnet kommer
upp, jag is inte heller kommentera saken för jag vet att människor
tar åt sig. Det är inte ens lönt.

Jag älskar min familj mer än allting annat, jag vet att så länge vi
håller ihop så kommer vi att orka. Vi har alltid varit den starkaste
familjen som alltid klarat allting tillsammans och den här gången blir
det samma sak. Jag älskar min underbara storebror Marcus som jag
skulle göra vad som helst för. Han är så lik pappa, han skulle göra
allting för den han älskar. Han gör allting för mig, han torkar mina
tårar och han finns alltid där.
Jag älskar min största bror Joakim, världens finaste och snällaste.
Jag älskar min mamma, jag har nog världens starkaste mamma som
jag aldrig någonsin kommer svika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0