Jag älskar dig, så mycket.

Allting känns tillgjort, alla skratt och alla speciellt när jag ler.
Det är bara falskt, jag är inte hel utan dig och jag vill bara fly.
Fly från verkligheten, somna och vakna upp när du finns vid min
sida. Allting var så enkelt med dig, när du var vid min sida kände
jag mig som starkast och jag orkade med allting.
Nu finns du inte här, du finns inte här och ger mig ny styrka.
Hur ska jag nu orka? utan dig vid min sida, är jag ingenting.

Det går inte en sekund, inte en enda sekund utan att jag tänker på
dig. Jag tänker på dig hela tiden, tårarna rinner nedför min kind och
dom slutar aldrig rinna så länge du finns i mina tankar.
Ibland kan jag le pappa, då ler jag på riktigt och då är ingenting falskt.
Jag ler ibland när jag tänker på hur stark du har gjort mig, jag skulle
aldrig vara den människan jag är idag om det inte vore för dig.
Du lärde mig allt, du har lärt mig allting jag kan och det är just därför
jag ler. Tänk vilken tur jag har haft, som fick ha en sån underbar
människa brevid mig under hela min uppväxt.

Mitt hjärta slår extra hårt nu pappa, mitt hjärta slår för dig också.
Jag älskar dig min bästa vän & jag längtar redan tills vi ses igen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0