oändlig kärlek

Tänk dig att vakna varje morgon med en varm famn
att krypa upp till. Att vakna, öppna ögonen och se att
världens finaste ligger brevid en och ler mot dig med
ett sånt underbart léende som bara han kan ge dig.
Att bli omslingrad och höra ´Jag älskar dig´ direkt
man vaknar. Det är en underbar känsla, att känna sig
älskad och behövd. Att känna att så länge man är till-
sammans så klarar man allting.
För den människan ger en ny styrka när man håller på
att falla isär, den människan gör att man orkar när man
själv inte tror att man klarar det.

Våran kärlek min fina, är så äkta och det har vi fått bevisat.
Du stannar kvar hos mig oavsett vad och du torkar alltid
mina tårar. Hur jobbigt det än känns så lämnar du mig aldrig.
Du stannar med mig i motvindar och kämpar tillsammans med
mig så att jag orkar. Vad vore jag utan dina andetag?

Du vågar alltid prata med mig om saker som du vet får mina
tårar att rinna, men du finns där. Du finns där och stöttar mig
och jag blir glad av att höra dig nämna min underbara pappa.
Du vet att jag vill prata om honom, du skrattar och gråter
med mig. Ibland bär du mig fram när jag inte ens orkar stå.

Kärleken som vi har övervinner verkligen allt och jag är så
lycklig över att vi har det så bra som vi har det. Klart alla
människor bråkar och har sina diskussioner, men vi stannar
alltid kvar hos varandra och försöker göra det bästa av allt.
Jag är evigt tacksam att jag får vara kvar i ditt liv, att du
stannar kvar hos mig och stöttar mig när jag inte längre orkar.

Jag älskar dig oändligt mycket Peder Håkansson, jag vill
dela hela mitt liv med dig. Resan är som bäst när den är med dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0