Pappa

Jag har suttit i din fotbollsdress hela kvällen pappa, jag kan inte förstå
att jag aldrig mer kommer få träffa dig.
Att jag aldrig mer kommer få krama om dig och du kommer aldrig mer
pussa min panna och viska att allting kommer bli bra.
Ingen kan förstå hur mycket jag saknar dig, jag skulle göra vad som helst
för att få träffa dig igen.
Du betydde så mycket för mig min bästa vän & du kommer alltid att betyda
mycket för mig. Du var den jag tydde mig till, du var den jag alltid såg upp
till och du var den som torkade mina tårar när allting var upp och ned.
Du fanns alltid där och jag har aldrig under mina 18 år haft så roligt med
någon människa som med dig. Du fick mig alltid att le, du fick mig alltid att
skratta. Jag sitter här & tänker på alla dina tokiga skämt och ditt härliga
skratt, jag kan inte hindra tårarna från att rinna nedför min kind.
Jag vet att även fast du inte finns här längre så vet du hur mycket du betydde
för mig och hur tacksam jag är över att du hann lära mig så mycket.
Du hann lära mig så mycket under mina 18 år som ingen pappa kanske aldrig
kommer hinna med att lära sin dotter under hela sin livstid.
Du var min bästa pappa, du var min hjälte & min idol.
Du kommer alltid vara min bästa vän, föralltid.

Jag är din lilla ängel.

Kommentarer
Postat av: matilda

Du ska veta att jag tänker på dig. Önskar att det fanns någon jag kunde göra.

Du är en underbart fin människa Sara. Glöm aldrig bort det.

Kram Matilda

2009-11-01 @ 22:18:15
URL: http://matthilda.blogg.se/
Postat av: Karin

Du är så otroligt duktig på att skriva, jag njuter av att läsa det du skriver än fast det gör så ont i hjärtat. Miss you, kramar från Mig

2009-11-02 @ 12:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0