söndag

Gårdagen var super, på dagen tog jag och mamma oss ett tränings-
pass i en hel timme. Vilket behövdes, var längesen vi orkade fara på
gymmet! Efter det tog vi bilen på graven och sa godmorgon till pappa.
Sedan vidare till expert där både jag och min bror köpte en ny telefon.

På kvällen kom nästan hela familjen Nyström hit och åt en jättegod
middag. Fick mig många skratt och kvällen var hur bra som helst.
Skjutsade grabbarna på hotellet kring tolv och Camilla var snäll som
hämtade dom på natten så jag fick sova. Var helt slut på.
Härliga människor och härlig kväll, kunde inte bli bättre!

Idag ska jag och min bror bege oss till Sidberg för att hämta hans börs
och kanske ta en promenad. Och såklart hälsa på världens bästa far-
föräldrar. Är så mysigt att vara där, speciellt på vintern då snön lagt
sig och ljus är tända. Och inga ord kan beskriva hur mysigt det är där
på jul. åh :)

Ännu ett tack till människor som bryr sig, som är rädda om mig och
som verkligen är äkta. Jag är besviken, besviken på människor som
lovar att alltid finnas där och som stöttar mig men när det väl händer
något så bevisas motsatsen. Det är tragiskt och just nu orkar jag inte
slösa någon energi på människor som bara inte är äkta.
Tyvärr så är det vid sånahär tillfällen man inser vilka som är äkta och
jag kan inte påstå att ni som alltid lovat att finnas där gör det.

Ikväll kommer jag och hälsar på dig igen pappa, då ska vi prata jättemycket.
Har massor med nytt att berätta, som jag bara vill prata med dig om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0