Söndag.

Inatt hade jag väldigt svårt för att somna, det mesta kändes hopplöst så jag
satt mig och skrev på mitt muntliga tal som ska hållas imorgon.
Vi har svenska nationella imorgon och fick själva välja vad vi ville prata om.
Mitt val var självklart när jag fick höra att vi skulle prata om något som betydde
något för oss. Jag har valt att prata om min älskade pappa, vilken relation jag
hade till honom & hur mycket han betydde för mig.
Har äntligen skrivit klart talet och är väldig nöjd med det, får hoppas att jag inte
blir så nervös imorgon som jag alltid brukar bli.
Har svårt att hålla tal inför människor men det kommer nog gå bra, känns så äkta
att prata om något som verkligen berör och som betyder något för mig.
Så det kommer nog gå alldeles utmärkt.

Det står läxa i massor på dagens schema, har mycket som jag ska hinna göra bort
innan imorgon och det känns jättejobbigt. Men det är bara att bita i det sura äpplet
och fortsätta kämpa, jag fick en stor del av pappas tjurskallighet så det ska gå vägen.

Fick ett härligt uppvaknande iallafall, ett underbart sms av den jag älskar mest.
Så fina ord som gör att man blir alldeles varm - Jag älskar dig min fina Peder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0