woho

Vilken kväll igår. Det var så underbart att fara ut igår och vara
med människor man tycker om.
Jag och älskade Frida började här hemma lite smått, satt och
pratade vid köksbordet och njöt av godis tomtar.
Sedan skjutsade Joakim oss till Sofia och sedan drog vi raggen
runt stan tills hotellet öppnade. Jag måste tillägga att jag är
stolt över mig och Frida. Vi tappade aldrig bort varandra igår.

Inne på hotellet träffade jag en massa folk som självklart
kramade om en, vilket kändes bra.
Shakade ass på dansgolvet med äckliga taffsande killar, tur
jag har mina brudar. Goda drinkar med Camilla och ha full
koll på alla tjejer som sprang runt Marcus. Haha, är man lilla-
syster så är man!

Så kan man egentligen sumera min gårdag, den var toppen
men idag kan jag säga att jag ångrar att jag inte stannade
hemma. Huvva, jag hatar den här känslan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för i fredas, hur rolit som helst me sällskap! Förresten, du gör helt rätt i å fara ut å roa de.. De ä du värd..=D

2009-11-29 @ 10:15:27
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0