- -

Jag är så trött idag och det värker i hela kroppen, tror det kallas träningsvärk.
Huvva, kan typ knappt röra mig. Men det är väl bra, då gav boxningen något
igår. Så har vi samma sak idag, känns ju trevligt att man har jätteont men
det ska nog gå iallafall.
Nu när jag nyss klev upp så insåg jag att vi inte börjar försen klockan fem
över nio idag, skulle åka med Diana till skolan så jag måste nog höra av mig
till henne. Vi bestämde att jag skulle vara klar kvart i åtta men det behöver
jag ju inte nu, vi behöver ju inte fara så tidigt på skolan.

Inatt har jag fått sova lite mer iallafall, när jag tänker på att jag inte kommer
få någon sovmorgon försen på måndag när lovet har startat får jag ont i magen.
Vill ha en lång & skön sovmorgon, bara vakna och känna att man kan ligga kvar
i sängen hur länge som helst.
Jag behöver sova.

Jag drömde att vi träffades inatt pappa, det kändes som om det var på riktigt.
Du levde i min dröm och vi skrattade åt tokiga skämt, jag fick höra ditt härliga
skratt. När jag vaknade blev jag både ledsen & besviken, du finns inte här.
Jag saknar dig..

Idag tror jag att vi har Ullrika dom två första lektionerna, efter lunchen tror
jag att vi hade någon lektion och sedan båda IV-valen efter varandra.
Idag är det en dryg dag, en lång dag i skolan och jag känner mig bara ledsen.
Vill inte vara med om det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0