-

Idag kändes det jättejobbigt att kliva upp ur sängen, det är minnestund på skolan
idag för min älskade pappa, min bästa vän.
Jag var nyss på minnesstund på skolan, på Majas minnestund och nu kommer jag
fara dit igen på min egen pappas minnestund.
Får mer & mer ont i magen när jag tänker på allting, jag vill bara ha dig tillbaka
så jag kan bli hel igen. Jag saknar dig..

Vi har en lektion nu på morgonen, synd att jag måste dit eftersom jag inte haft
någon sån lektion i veckan. Vi har nämligen ett långt hål mellan den första lektionen
och den andra. Men jag tar bilen på skolan så far jag hem och sover på hålet.
Det är tur att vi bara har tre lektioner idag, annars skulle jag inte orka.
Först Etik & Livsfrågor med Lars, vet inte riktigt vad vi gör där men.. sen har vi
Ulrika och då skulle hon gå igenom med mig vad jag ska kunna till provet som är
efter lovet. Sedan efter minnesstunden så har vi svenska med Annika.

Nu ska jag gå och starta bilen och skrapa rutorna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår verkligen hur det känns för dig, jag har också förlorat min pappa och de verkligen de värsta som har hänt i mitt liv, nu har det gått några år sen han gick bort. Men jag förstår verkligen hur det känns.



Ta hand om dig!

2009-10-22 @ 08:50:17
Postat av: L

Du är stark Sara att orka fara på skolan är så strångt gjort av dig. Läser din blogg i stort sett hela dagen och ja lider med dig. Och ja finns här i fall du vill ha lite sällskap eller bara prata. Du fanns för mig när Maja gick bort och nu är det min tur att ställa upp för dig.

Sköt om dig puss <3

2009-10-22 @ 11:20:38
URL: http://lejnelott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0