-

Jobbat delad tur idag och det gick väl bra, när mamma hämtade mig från
jobbet vid halv nio så brast allting. Jag bara grät, skrev ett sms till pappa.
Skrev att jag saknar honom, att jag inte klarar mig utan honom och jag vet
att han är stolt över mig för att jag tar på mig och jobbar extra.
Jag vill bara att du ska komma hem, min bästa vän.

Vi träffade familjen Kroik idag också, det känns som om det var tusen år sen
sist vi sågs och jag måste säga att det var jättekul att få träffa dom.
Måste erkänna att jag saknar dom något oerhört mycket, tycker dom kan flytta
tillbaka hit. Dom är så goa, hela familjen Kroik!

Efter jobbet blev det körslaget med godis, naturgodis och chips.
Har inte ätit någon middag idag, fy.
Men äh, nu kanske man ska gå isäng? Ska upp sex imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0