älskar dig

Tack till alla som skrivit, ringt och skickat blommor. Kan inte beskriva med ord
hur tacksamma vi är för att ni bryr er. Stort tack till alla som varit här hos oss
idag och pratat gamla minnen, vi har fått gråta & även skrattat tillsammans.
Det är just det man gör när man pratar om dig pappa, man får le & man får skratta.
Du var verkligen en glädjespridare, du tyckte inte illa om någon och du var så himla
omtyckt. Jag vet att du vet och jag vet att du ser hur många människor som saknar
dig.

Du var verkligen mitt allt pappa, jag saknar dig så fruktansvärt mycket. 
Alltid pappas lilla dotter och någonstans uppe i himlen finns det en hjälte som alltid
kommer leva kvar. Jag älskar dig, min bästa vän.



 

Kommentarer
Postat av: diana

finns här för dig vännen

2009-10-10 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0