älskar dig..

För mig är du allt
Du är min förebild och du är den som alltid får mig att le när
allting är upp och ner. Det spelar ingen roll hur dåligt allting är
så är du den som alltid får mig på bättre humör.
Du är så stark och är den som alltid ser det positiva när vi andra
tänker negativt, det är just därför jag saknar dig i den här stunden..
Att hålla din hand och säga hur mycket jag älskar dig är viktigt för
mig, att höra att du tror att allting kommer bli bra värmen inombords.
Att få kolla på dig och höra dina andetag känns tryggt och att få
krama om dig & känna din doft får mig att inte förlora hoppet.

Orden på Lycksele IF:s sida värmer så mycket, alla killarna tror på
dig, alla dina elever och så många fler.
Du är så omtyckt av alla och jag vet att det är många som ber just nu..
Jag älskar dig så mycket, så mycket att det gör ont i hela kroppen att
veta hur det är.
Men jag kommer kämpa, vi kommer kämpa och vi tror på dig..
Du är stark, du är den starkaste av oss alla och du kommer klara det här.
Min stjärna, mitt allt. Bästa du..

Kommentarer
Postat av: Emma

Stora styrkekramar till er alla!

2009-10-03 @ 02:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0