lördag

Har ont i magen och har sovit dåligt inatt, låg länge med ögonen fastklistrade
i taket. Låg och tänkte, grät, funderade och grät lite till tills jag somnade sent.
Imorse när väckaren ringde klockan sex orkade jag knappt öppna upp ögonen
och det kändes jättejobbigt att åka iväg och jobba, men jag klev upp och gjorde
mig klar. När jag kom dit så kändes det jätteroligt att få jobba, dom var så glada
över att jag ska jobba där några helger framöver och jag fick mig en kram av
Monika, hon är så snäll!

Så idag jobbar jag delad tur, börjar om att jobba halv fem och innan dess ska
jag se till att få sova en liten stund. Jobbar till nio ikväll så jag missar lite av kör-
slaget men det ska nog gå, är fler på jobbet som vill se det så vi kanske smygtittar
på det lite då och då efter vi lagt alla.

Har svårt för att koncentrera mig och jag kan inte berätta vad som hänt utan att
inte fälla en tår, det är så ofattbart.. så orättvist.
Jag älskar dig och saknar dig pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0