kärlek

Tänk dig att träffa en människa som du känner dig så trygg med, en
människa som älskar dig för den du är.
En människa som älskar dig lika mycket även fast du ser ut som ett
troll när du vaknar upp på morgonen, han älskar dig så mycket trots
dina dåliga dagar.
En människa som alltid ställer upp och finns där, en som torkar dina
tårar och håller om dig hårt när allting är upp och ned.
En människa som kan lyfta upp dig från botten och en människa som
verkligen menar dom tre orden ´jag älskar dig´
Han kan få hela din dag att vändas från dålig till alldeles underbar
genom att bara kolla in i dina ögon och ge dig ett leénde.
Varje gång ni ses pirrar det sådär extra i magen och han ger dig en
sån underbar kram som bara han kan, man vill aldrig släppa taget.
En människa som tar dig i sin famn och du har aldrig sovit så gott
som i hans trygga, underbara famn.
Tänk dig att träffa en människa som kan dig innantill och utantill.
En människa som gör allting för att finnas där och trösta, som vill
hjälpa även om det kanske inte alltid finns så mycket att göra.

En sån människa har jag träffat, min underbara & fina Peder.
Resan är som bäst när den är med dig, jag älskar dig


  
  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag beklagar så mycket som man bara kan för att du förlorat din pappa. Det är det värsta man kan vara med om - att förlora den man älskar mest på hela jorden. Min pappa var också min bästa vän... Vi gjorde också allt tillsammans. Han var också tränare för fotboll, och innebandy.



Jag beklagar verkligen. Jag finner inga ord. För det finns inga ord som är rätt, eller några ord som tar bort sorgen och saknaden man känner.

Man får försöka tänka att man inte är ensam. Även om det känns som en omöjlighet.

Jag vet vad du och din familj går igenom. Man känner att orättvisan är total och man är så ledsen att han inte fick leva fast han ville. Fast man själv ville.

Man måste på något sätt försöka vara stark, och försöka le och skratta även om det är oerhört svårt. Man har ju förlorat sin andra halva. Sitt hjärta.



Får jag fråga hur ni förlorade honom? Du behöver självklart inte svara. Hur det än gick till så är det hemskt och sorgligt.



Stor kram

2009-11-01 @ 17:39:38
URL: http://upptillhimlen.blogg.se/
Postat av: Snyggingen

Älskar dig med sötnos.. Vi två föralltid<3

2009-11-01 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0