Sov gott, älskade du

Hur många tummar & tår som hölls och hur många böner vi bad så räckte det
inte till för att få behålla den underbaraste människan som någonsin funnits på
denna jord. Jag frågar mig varför om & om igen, men jag kommer aldrig få
något svar.
Du finns inte längre med oss och jag har förlorat en bit av mig själv, en väldigt
stor bit av mig själv. Du var allt, min stjärna & min hjälte.
Du gjorde dom sämsta stunderna till dom bästa och hur hårt vinden än blåste
så var du den starka och fanns där, alltid.

Någon anonym hade kommenterat, han eller hon hade fått bilden av att jag och
min pappa stod varandra väldigt nära och det stämmer så väl.
Pappa var min bästa vän, han var inte bara min pappa utan mitt allt.
Han var och kommer förbli min hjälte och jag är så stolt över honom.. Han älskade
sitt fotbollslag och än hur jävlig människor var mot honom så stod han på sig och
han var en kämpe.
Han älskade allt som har med jakt & fiske att göra, jag kommer sakna våra prat-
stunder i fiskebåten och alla våra långa promenader.

Min & pappas relation går inte att beskriva med ord, nu finns du inte längre vid min
sida och just nu känns det som att jag inte kommer klara mig.
Men varje fundering, varje gång jag behöver hjälp ska jag kolla upp mot stjärnorna
och ställa frågan. För där uppe är du, jag vet att du fortfarande kan ge mig råd och
du kommer se mig växa upp.. även fast du inte finns här hemma.

Pappa, jag tände ljus för dig ikväll.. jättemånga ljus.
Mina tårar rinner för saknaden efter dig är otroligt stor, jag vet att många känner
samma sak.
Jag ska leva pappa, jag ska leva för din skull och jag ska fortsätta göra dig stolt.

Vi älskar dig, vi älskar dig så fruktansvärt mycket och vi saknar dig så det gör ont.
Jag vet att din stjärna skiner klarast av dom alla där uppe, jag kan känna din närhet
även fast jag inte ser dig..



Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag finner inga ord, inte ett enda.. Det enda jag kan säga är att jag är fruktansvärt ledsen för er skull, jag tänker på er! Kram!

2009-10-08 @ 23:36:21
URL: http://lisaliljestrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Tänker på dig och din familj.

2009-10-09 @ 00:16:45
URL: http://emmablemman.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vet inte vad jag skall säga och trots att jag är väl medveten om det faktum att inga ord kan lindra din sorg just nu så kände jag ändå att jag ville säga någonting. Visa att jag bryr mig och påminna dig om att du inte är ensam.



Även jag vet hur det känns att förlora en bästa vän och att en annan människa skall behöva gå igenom samma sak som jag gjort gör så fruktansvärt ont i mig.



När jag fick höra om din far bubblade så mycket känslor upp i mig och för en tiondels sekund kände jag ett dovt eko av den smärta som jag upplevde den dagen jag fick reda på att min mormor, min klippa, inte fanns hos mig längre.



Trots att det inte känns så kommer ni att ta er igenom detta. Jag vet inte hur, men på något sätt lyckas man plocka ihop bitarna av sig själv och leva vidare. Smärtan blir inte mindre men man lär sig att hantera den.



Vad jag ville säga med detta vet jag inte, men skulle inte kunna leva med mig själv och vetskapen om att jag inte sagt de ord jag så desperat behövde få höra.



Ta hand om er! Kramar

2009-10-09 @ 00:56:49
Postat av: Moa

Så fint! Tänker på er!

2009-10-09 @ 02:59:30
URL: http://liindgren.blogg.se/
Postat av: frakke

Älskade vän, jag sörjer med dej, jag finns vid din sida. Jag kan inte föreställa mej hur det känns, jag kan inte säga att ja förstår dej, för jag har inte varit med om de själv.men jag kan inte föreställa mig hur de skulle kännas. Om de är något vilken tid på dygnet som helst så finns jag för dej. Jag ger många tankar till din familj och till dom närmsta. Jag älskar dej sara ! Var stark, för din pappas skull<3

2009-10-09 @ 08:55:10
Postat av: Anna

Gumman jag kan aldrig någonsin tänka mig in i hur du känner dig just nu.. Det finns nog inget som kan lindra din sorg och smärta efter det ofattbara som har hänt!

Jag finner inga ord ...



Mina tankar är med dig och din familj dygnet runt gumman!

Var stark, lev ditt liv för din älskade fars skull..

Jag älskar dig gumman!

2009-10-09 @ 09:47:48
Postat av: Evelina

Jag lider oerhört med dig och din familj, du ska veta att jag finns här ifall du behöver mig. Det lovar jag. Kan aldrig sätta mig in i din situation men jag vet att det är hemskt, ofattbart och sorgligt. Jag vet att du stod din pappa nära. Älskar dig Sara, var stark.

2009-10-09 @ 09:50:31
Postat av: Pallan

Det finns inte ett enda ord i denna värld som kan beskriva smärtan och sorgen efter att ha förlorat någon nära, det är obeskrivligt. Jag tänker på er och beklagar sorgen.

2009-10-09 @ 09:57:05
URL: http://pallan.blogg.se/
Postat av: MALIN

Beklagar srogen :( så fruktansvärt..

2009-10-09 @ 11:53:04
Postat av: Niklas

kom ihåg vad jag skrev igår, det står fast, kommer alltid finnas här sara. -kramar om hårt och länge-

2009-10-09 @ 13:54:13
URL: http://niklaslov.blogg.se/
Postat av: linn

beklagar sorgen,

mina tankar går till dig och din familj.

2009-10-09 @ 17:04:07
Postat av: Anonym

Så ofattbart och så orättvist. Jag och många fler med mig ber för dig och din familj.

2009-10-10 @ 10:28:16
Postat av: Fam Fjällström Winka

Vi tänker på Er

2009-10-12 @ 08:53:57
Postat av: natalie

tänker på er! massor av kramar

2009-10-14 @ 23:24:16
URL: http://nataliekyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0