<3

Igår tände jag ljus för dig pappa, har massa ljus & alla hjärtan jag fått av dig och
mamma på bordet. Så kortet på dig & mig när jag var en liten bebis och du håller
mig i din famn & dansar med mig.
Jag sjöng för dig pappa, visst hörde du mig? visst vet du att jag tänker på dig varje
minut och visst vet du att du fattas.
Du fattas så otroligt mycket, ibland kan jag knappt andas & tårarna slutar aldrig att
rinna. Du var och kommer alltid vara min bästa vän, mitt allt.

många kloka råd du gett mig på vägen, så många gånger jag fått skratta så
tårarna bara sprutat. Så många gånger du pussat min panna och sagt att allting
kommer ordna sig. Jag önskar du var här nu, höll om mig och pussade min panna.
Jag önskar att du var här och sa att allting kommer gå bra, jag kommer klara mig.
Och jag kommer aldrig glömma vad du sa, att du trodde på jag & Peder.
Du tyckte att vi var som gjorda för varandra och du trodde att det skulle vara vi två
livet ut. Jag ska göra dig stolt pappa, du vet att Peder gör mig lycklig och jag lämnar
honom aldrig.
Du skulle ha sett han pappa, han har funnits där för mig varenda minut sen det här
hände och han saknar dig.. du var som en pappa för honom också, det vet du va?

Inga ord kan göra så att det här känns bättre, men jag är evigt tacksam över att ni
bryr er. Det känns tryggt att veta att jag aldrig kommer vandra ensam genom livet.



Kommentarer
Postat av: elin

jag tänker på dig vännen och jag vet att vad jag än säger och skriver hjälper inte.



men jag vill att du ska veta att jag bryr mig jätte mycket och jag kommer ställa upp för dig om du vill de.

Tusen tusen kramar och jag beklagar

<3

2009-10-09 @ 10:47:25
Postat av: Emma

Alla tankar går oavbrutet till stig, och hans närmaste. Det som har hänt är så fruktansvärt tragsikt att inga ord räcker till. Tänker på er och stora styrkekramar!

2009-10-09 @ 12:30:41
Postat av: Anonym

tänker på dig och din familj!

2009-10-09 @ 16:06:52
Postat av: Anonym

snälla berätta vad som hänt?

Jag beklagar sara... <3

2009-10-09 @ 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0