. .

Jag har träningsvärk till tusen och då menar jag inte lite träningsvärk utan
hela min kropp gör så ont att jag knappt kan röra mig.
När jag vaknade imorse kunde jag knappt kliva upp ur sängen och efter
att ha haft samma träningspass som igår idag så känner jag mig inte på topp.
Men det är skönt att träna, koncentrerar man sig på annat.
När svetten rinner och man känner sig helt slut efter hela träningspasset
njuter jag, finns ingen skönare känsla.
Man mår bra av att träna, inte bara för att förbättra konditionen utan även
i själen. Efter att man rört på sig, blir man full av energi.

Jag har världens bästa stöd i skolan, av både lärare och mina kompisar.
Det känns helt underbart, att människor bryr sig och försöker förstå mig.
Att kunna prata om det känns som något viktigt och när man får stöttning
så orkar man så mycket mer.

Imorgon är det minnesstund på skolan, i aulan klockan halv ett.
Det känns jättejobbigt, dom kommer ställa upp en bild på dig på ett fint
bord. Med ljus och musik, så kommer dom spela upp din favvolåt och
även en underbar låt som du tyckte att jag var så duktig på att sjunga.
Dom ska även läsa upp det jag skrivit till dig pappa, visst kommer du
vara med oss och lyssna? För det jag har skrivit kommer verkligen från
hjärtat och jag menar vartenda ord, du är min stjärna.

Saknar dig älskade du, jag vill att du ska komma hem igen för jag fungerar
inte lika bra utan dig. Min älskade pappa, bästa vän.. jag älskar dig så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0