fredag

Har varit och sett idol uppe hos Kina & Lennart, det var jättetrevligt att få
skratta och kunna slappna av.
Tidigare var det inte bra alls, jag la mig i sängen direkt jag kom hem och
bara grät i flera timmar.
När Peder sen kom hem och sa att han ska jobba ikväll/inatt så blev det
inte alls bättre, men jag ska ju jobba imorgon och på söndag jag med så
det var kanske lika bra.
Saknar honom iallafall, men jag hoppas han får det jätteroligt imorgon när
han ska jaga eftersom han nästan aldrig hunnit med det under hösten.

Imorgon jobbar jag delad tur, börjar redan klockan sju och jag skulle ha
legat i sängen för längesen känns det som. Men jag ska duscha först och
sedan försöka att somna.
Känns jättebra att jobba med Monika och Lars i helgen eftersom jag jobbat
mycket med dom tidigare, Lars är så rolig och Monika var ju min handledare
när jag var där på praktik. Hon är helt underbar!

Jag älskar dig Peder, du är det bästa jag vet och jag kommer aldrig lämna dig.

Pappa, det är dags att komma hem nu.. saknaden är så stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0