godnatt

Det är med stor besvikelse jag skriver att Erika åkte ur idol ikväll, hur
kunde det bli så? Hon har sån talang, hur underbar röst som helst och
så åker hon ut. Mamma ringde och röstade på henne tusen gånger ikväll
så mycket pengar kommer fara när telefonräkningen kommer.
Rabih är fortfarande kvar och tävlar om att bli årets idol, vilket jag tycker
är bra med tanke på att han är härifrån Lycksele.
Gråter fortfarande när jag lyssnar på låten som han sjöng för min älskade
pappa, Michael Jackson - You are not alone. Så underbart.

I helgen är det halloween, vilket jag aldrig någonsin riktigt tyckt om.
Under den här helgen ska man hedra dom döda, vi har ingen grav att gå till
ännu men vi tänder massvis med ljus här hemma för min underbara pappa.
Min klass ska ha klassfest imorgon kväll och jag kommer inte vara där, dels
för det jag skrev tidigare och för att jag känner att jag inte orkar.
Hade gärna klätt ut mig och druckit bål med mina fina tjejer, men just nu har
jag varken lusten eller orken till att göra det.
Kanske far förbi en sväng och säger hej, roligt att se vad alla klätt ut sig till.

Imorgon följer jag med Marcus till Sidberg och bakar med farmor, vi ska nog
baka morotskaka tror jag. Är så mysigt att vara där, hoppas pappa ger Marcus
tur imorgon så han får skjuta någon älg.

Nu ska jag borsta tänderna, måla naglarna & sedan somna i världens mysigaste
famn. - Jag älskar dig Peder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0