Jag älskar dig.

Jag låg vaken länge igår, vred och vände mig tusen gånger och kunde inte somna.
Direkt jag blundade såg jag du och jag framför mig, alla gånger vi åkt till Sidberg &
tagit båten ut på sjön och fiskat hela kvällen.
Jag såg alla gånger vi varit ute och gått och du tävlat mot mig, du gjorde alltid dina
egna regler. Tillexempel om en sten låg framför oss så sprang du förbi den och skrek
att du vann tävlingen.
Jag såg alla fotbollsmatcher som jag följt med dig på, den senaste när du skrev in mig
som materialförvaltare för att jag skulle få sitta med er på avbytarbänken.
Alla gånger du kommit till mig när jag varit ledsen och pussat min panna, sagt hur
mycket du och mamma älskar mig och att ni alltid kommer finnas för mig, oavsett vad. 
Alla gånger vi suttit uppe och sent och skrattat åt dina tokiga skämt, alla gånger du jävlats
med Peder och vi skrattade i evigheter.

Jag tänkte på allting med dig min älskade pappa och tårarna kunde inte sluta rinna.
Jag gick och kollade ifall du låg i din säng, blundande och kunde höra dig andas och
gick tillbaka till min säng och somnade direkt.
Saknar dig så det gör ont pappa, visst ser du hur fint jag gjort om på mitt rum?
Nu har jag dessutom det städat hela tiden där inne, jag vet att du skulle le och säga
hur duktig jag är.. om vi bara kunde se varandra.
Men jag känner din närhet, när jag blundar och ser dig framför mig känner jag din
värme & kärlek som du alltid gav mig.

Jag älskar dig oerhört mycket älskade pappa och bästa vän, visst lovar du att finnas
där för mig.. föralltid?



Kommentarer
Postat av: jennifer

du är stark gumman <3

2009-10-16 @ 11:20:49
Postat av: HW

Hej



Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att du ska få styrka å tröst..Men Du tror inte på GUD det gör inte jag heller men en Jag tror på dem som en gång vandrade på jorden med och före oss..Jag tror att de finns där att de tar hand om att vägleda oss till mål vi ska möta eller gå till. Vi måste bara lära oss lysna på dem.. Din far skulle vilja göra allt för att ändra det som hände. Som förälder vill man alltid finnas, rädda, trösta. Man vill få se ens dotter eller son lyckas vara lycklig och med styska finna lösningar på svåra händelser. Vi ställer oss frågan var är meningen med det här. Det här är en upplevelse du kommer att klara av att ta dig igenom å förbi. Även om det är en upplevelse man aldrig vill bära. Din pappa finns där. Jag vet för min Mormor finns här hos mig . Å mina barns Farmor finns där för mina barn Hon pratar med dem, hon hjälpte en av dem hitta kraften att ta sig ur en ohållbar situation..Så din pappa finns hos er.. Många kramar till dig å din familj

2009-10-16 @ 12:36:08
Postat av: anonym

vila i frid :(

2009-10-16 @ 18:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0