jag saknar dig.

Med tunga steg så tog jag mig upp ur sängen ändå, var nära att jag skulle
dra täcket över huvudet & bara ligga där hela dagen.
Men jag ångrade mig, idag har vi fyra lektioner och det är nog lika bra att
gå på dem så man inte missar en massa. Har redan kommit efter.
Nu på morgonen har vi träning med Agneta på IV-valet, sen historia och på
eftermiddagen har vi två lektioner med Ullrika och sedan slutar vi.
Vill fara på hennes lektioner, även fast jag inte kan koncentrera mig. Vårat
samtal som vi hade igår kändes bra, det känns tryggt att veta att om jag
inte klarar av det så behöver jag inte komma på lektionen & hon har full
förståelse för det. Det är en underbar lärare, hon bryr sig.

Somnade sent inatt också, kunde inte somna och tårarna som rann gjorde inte
saken lättare. Fan vad allting känns svårt, jag vill ingenting just nu.
Jag vill som sagt dra täcket över huvudet och bara ligga där, inte bry mig om
någonting. Bara vara för mig själv, bara va.

Snön har kommit & du är inte här.
Vi har en vinter framför oss som känns väldigt, väldigt jobbig.
Inte nog med att du inte är här, det gör så ont när jag tänker på hur roligt vi
alltid hade när vi var ute med skotern.
Alla fisketurer på sjön, det blir inga mer såna med dig pappa. Det gör ont.
Jag har ett helt liv framför mig som jag kommer måsta leva utan dig, jag vill
att du ska komma hem. Jag är inte hel längre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0