kämpa..

Dom flesta vet om vad som drabbat en person som står mig och resten
i familjen väldigt, väldigt nära.
Jag har aldrig bett till gud så mycket någon gång och jag har somnat med
att hålla tummarna varje natt sedan detta skedde.
Jag är så tacksam för att det är så många som bryr sig och även fast jag
kanske inte svarar eller bara skriver tack så betyder det så mycket för mig
att få veta att det är så många som tänker på oss och som bryr sig.
Lite sömn, lite mat och många tårar har runnit och oron som man känner går
inte att beskriva med ord. Jag har aldrig haft sån panik och sån magvärk någon
gång i hela mitt liv, tankarna snurrar runt i huvudet så man knappt kan prata.

Ännu en gång vill jag säga till er att va rädd om det ni har, något kan hända när
man minst anar det och man ska ta vara på varandra medans man kan.

Nu åker jag, älskling och storebror till Sidberg för att stötta farmor & farfar.
Det känns bra att vi har varandra & en kram gör så mycket..

Jag älskar dig Pappa, vi älskar dig.
Du är stark och vi kämpar tillsammans.. allting kommer ordna sig.

Kommentarer
Postat av: Fam Fjällström Winka

Vi tänker på er.

2009-10-01 @ 23:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0