kom hem..

Vaknar med samma känsla varje dag, jag ser dig framför mig och jag vill bara
att du ska vara här. Känslan som finns inom mig går inte att beskriva med ord.
Hur kan man känna sig så orkeslös? jag trodde aldrig att man kunde känna såhär
och jag trodde aldrig att det kunde göra så ont att sakna någon som jag gör.
Jag vet inte vad jag ska göra, vet inte vad jag ska ta mig till pappa..
Jag vill att du ska komma hem nu, jag klarar mig inte.


Du brukade kalla mig din ängel
Sa att jag var sänt ned från himlen
Du höll mig hårt i dina armar
Jag älskar hur du var så stark
Jag ville aldrig att du skulle försvinna
Jag ville att du skulle stanna kvar hos mig

Jag saknar dig
Jag saknar ditt leende
Och fortfarande rinner tårarna
Även om det är annorlunda nu
Så finns du här ändå
Jag saknar dig

Du brukade kalla mig din drömmare
och nu lever jag min dröm
Jag önskar att du fick se
allt som händer mig
Jag tänker tillbaka
Det är sant att tiden flyger förbi för fort

Kommentarer
Postat av: Madde Roberg

Sara,vill bara skicka en kram till dig,dina bröder och framför allt till din mamma. En dag i taget,små små steg..

2009-10-29 @ 11:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0