måndag

Idag är det kallt och grått ute, lika grått som det är inom mig varje dag.
När jag skulle hämta hunden för att ta in henne kollade jag in våran bak-
sida på huset och det kom upp så många tankar i mitt huvud, så många
minnen började spelas upp.
Jag var tvungen att gå fram till volvon, våran vita volvo som du alltid körde.
Hanna sa till mig för ett bra tag sen att när man ser en sån bil tror man alltid
att det är Stig som kör den och det är så sant.
Han körde oftast den, tills vi fick köpa Marcus passat men volvon är ändå pappa.
Jag såg dina fotbollshäften i baksätet där du gjorde alla dina anteckningar.
Saknar dig så, behöver dig här hemma.

Nu ska jag försökta städa upp på rummet, har varit och sprungit en timme på
gymmet och det kändes skönt. Få träna och försöka fokusera på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0